A(z) Math objektum
Leírás
Név Math
Leírás A Math minden tulajdonsága és eljárása statikus. A PI konstansra hivatkozás módja: Math.PI; a színuszfüggvényt Math.sin(x) módon lehet meghívni, ahol az x az eljárás argumentuma. A JavaScriptben a konstansok valós számokként, teljes pontossággal vannak definiálva.
Tulajdonságok
Név Leírás Csak NN Csak IE
E Az Euler-féle szám, és a természetes logaritmus alapja; megközelítőleg 2.718. 0 0
LN10 A 10 természetes logaritmusa, megközelítőleg 2.302. 0 0
LN2 A 2 természetes logaritmusa, megközelítőleg 0.693. 0 0
LOG10E Az E 10 alapú logaritmusa (megközelítőleg 0.434). 0 0
LOG2E Az E 2 alapú logaritmusa (megközelítőleg 1.442). 0 0
PI Egy kör kerületének az átmérőhöz való aránya, megközelítőleg 3.14159. 0 0
SQRT1_2 Az 1/2 négyzetgyöke; értéke megegyezik az 1 per négyzetgyök 2 értékével, megközelítőleg 0.707. 0 0
SQRT2 Négyzetgyök 2, megközelítőleg 1.414. 0 0
Metódusok
Név Leírás Csak NN Csak IE
Egy szám abszolút értékével tér vissza. 0 0 abs(x)
Egy szám arkusz koszinuszával (radiánban) tér vissza. 0 0 acos(x)
Egy szám arkusz színuszával tér vissza (radiánban). 0 0 asin(x)
Egy szám arkusz tangensével tér vissza (radiánban). 0 0 atan(x)
Argumentumai hányadosának arkusz tangensével tér vissza. 0 0 atan2(y, x)
A legkisebb egésszel tér vissza, ami a számnál nagyobb, vagy vele egyenlő. 0 0 ceil(x)
Egy szám koszínuszával tér vissza. 0 0 cos(x)
Visszatérési értéke En, ahol n az argumentum, az E pedig az Euler féle szám, a természetes logaritmus alapja. 0 0 exp(x)
A legnagyobb egésszel tér vissza, ami a számnál kisebb, vagy vele egyenlő. 0 0 floor(x)
Egy szám természetes (E alapú) logaritmusával tér vissza. 0 0 log(x)
Két szám közül a nagyobbal tér vissza. 0 0 max(x,y)
Két szám közül a kisebbel tér vissza. 0 0 min(x,y)
A hatványkitevő alapjával tér vissza, (alapkitevő). 0 0 pow(x,y)
Egy 0 és 1 közötti látszólagos véletlenszámmal tér visza. 0 0 random()
A szám legközelebbi egészre kerekített értékével tér vissza. 0 0 round(x)
Egy szám színuszával tér vissza. 0 0 sin(x)
Egy szám négyzetgyökével tér vissza. 0 0 sqrt(x)
Egy szám tangensével tér vissza. 0 0 tan(x)
Események
Üres táblázat